Bu Blogda Ara

24 Mayıs 2019 Cuma

Çilekli Pasta ve Yağızhan 12 Yaşında



Herkese mutlu akşamlar.
Uzun zaman olmuş Yağızhan'ın doğum günü ile ilgili yazmayalı.Malum uzun zaman aktif olamadım,dolayısı ile de her yıl yazdığım doğum günü yazılarını da yazamadım.
Bugün canım oğlum 12 yaşını bitirdi,bizde Ramazan olduğu için aile arasında bir pasta kestik.Bende sıcağı ile hemen yazayım istedim.



Zaman ne kadar da çabuk geçti,dile kolay tam 12 yıl olmuş.İyi ki doğmuş canım oğlum,gözümün ilk ağrısı.Gün içinde yazmayı çok istedim ama bir türlü fırsat olmadı,günün sonuna,kaldı gün döndü maalesef.Aslında 23 mayısta yazmaya başladım ama yazının bitişi gece yarısını geçti,yetiştiremedim :)
Olsun,maksat tarihe not düşmek,iki satırda olsun yazmak değil mi? 



En sevdiği çilekli pasta ile güzel bir sürpriz yaptım Yağızhan'a,o mutlu oldu biz de olduk.Zaten onlar mutluysa biz hep mutluyuz,ufacık bir tebessümleri için yapmayacağımız çok az şey vardır herhalde.
Bizim evde 23 mayıs 26 haziran arası doğum günleri ardı ardına,ben hariç herkes bu tarihler arasında doğdu.Yağızhan'ın doğum günü ile başlattık seriyi,şimdi sırada evin babası,ardından da Furkan'cım var.
Yani demem o ki ,bir sonra ki doğum günü yazısı ve pasta tarifiyle görüşmek dileği ile :)

Çilekli pastanın tarifini yıllar evvel paylaşmıştım,bu vesile ile eski olan fotoğraflarını da güncellemiş oldum,

Çilekli pastanın tarifine ve detaylara Buradan ,
Tüm pasta tariflerime Buradan ulaşabilirsiniz.

Anne eli gibi'yi instagram'da takip etmek isterseniz Bu linkten ulaşabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

değerli yorumlarınız için teşekkürler...

blog sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.
yorumunuz olumsuz bile olsa mutlaka yayınlanacaktır ve cevapsız kalmayacaktır,ancak hakaret içeren yorumlar kesinlikle yayınlanmayacak dolasıyla yanıtsız kalacaktır.Bilginize !!!
sevgiler..