Bu Blogda Ara

14 Haziran 2018 Perşembe

Hoş geldin Furkan


Çok çok uzun bir aradan sonra herkese selamlar.Daha evvel uzun bir aradan sonra diyerek başladığım çok postum olmuştu ama en fazla bir kaç aylık ara vermişimdir sanırım.Bu sefer araya yıllar girdi.


Bu defa sebebim çok çok güzel ve sevimli :)
Fotoğraftan da anlayacağınız üzere ailemize yeni bir üye katıldı.Gerçi aramıza katılalı bayağı bir zaman oldu ama işte yazmak ancak nasip oldu.



Neredeyse bir yaşına geldi canım Furkan'cım,ha yazdım ha yazacağım bu zamana kaldı,kalana kar yağar dedikleri bu olsa gerek :)
Tabi on yıl sonra ikinci kez anne olunca adapte olmak da kolay olmuyor.Hazır bayram gelmiş,yaş günü yaklaşmış gün bugündür dedim geçtim bilgisayar başına.


26 haziran 2017 de aldım Furkan'ı kucağıma,canıma yeniden can kattı canım bebeğim.Yağızhan'ı ilk kucağıma aldığımda ne hissettiysem aynı duyguları yeniden hissettim.Dünyanın en güzel duygusunu bir kez daha bana yaşattığı için Allah'a her gün şükrediyorum.Duygularımı burada bir kaç cümle ile anlatmam mümkün değil ama bugüne kadar tüm özel anlarımı sizlerle paylaştım. Bunu da paylaşmazsam olmazdı,öyle ya bundan daha özel,daha güzel ne olabilir ki.Geç de olsa bu mutluluğu blogumda ölümsüzleştirmek paha biçilemez.


Furkan'cım canıma can kattığı yetmezmiş gibi belki bloga dönmeme de sebep olur,kim bilir ?




Furkan'ın Kırk Mevlüdü


Bebek doğar da kırk mevlüdü olmadan olur mu ? 
Olmaz tabi ki,bende kendimce bir şeyler hazırlayıp kırk mevlüdümüzü yaptım.Fikir olması amacıyla bir kaç fotoğraf ve detayı da sizlerle paylaşmak istedim.


Mevlüdün olmaz olmazı lohusa şerbeti ilk ikramımızdı.İlerleyen günlerde tarifini de paylaşacağım sizlerle.Lohusa şerbetinin yanı sıra lokum,çeşit çeşit badem şekerleri ve gül suyu süsledi masamızı.
Tabi ki yine mevlüdün olmazsa olmazı,etli pilav,salata,yaprak sarma,ayran ve tatlı vardı.
Misafirlerimiz için hazırlattığımız kokulu magnetlerle de günümüzü ölümsüzleştirdik.
Rabbim isteyen her kadına anne olmayı nasip etsin zira şu dünya hayatına dair yaşana bilecek en güzel duygu bu olsa gerek.
Yazımı başlıkta ki gibi Hoş geldin Furkan,Hoş geldin bebeğim diyerek sonlandırmak istiyorum.
Şimdiden hepimize hayırlı bayramlar.
Sevgilerle...




                                   Twitter :    Reyhan Ksc
                                   instagram :  reyhanksc
      
                                   facebook:   anne eli gibi
  

1 yorum:

değerli yorumlarınız için teşekkürler...

blog sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.
yorumunuz olumsuz bile olsa mutlaka yayınlanacaktır ve cevapsız kalmayacaktır,ancak hakaret içeren yorumlar kesinlikle yayınlanmayacak dolasıyla yanıtsız kalacaktır.Bilginize !!!
sevgiler..