Bu Blogda Ara

22 Eylül 2011 Perşembe

EKS MUTFAK BULUŞMASI -1










herkese hayırlı geceler,o kadar yoğunum ki ancak bu saatte yazabiliyorum,oda zorla aslında hiç keyfim ve halim yok ne yazık ki.
   ama bu yazıyı yazarken ve resimleri yüklerken keyfimin yerine geleceğini düşünüyorum:)))
bakın şimdiden gülmeye başladım bile:))
neyse gelelim sadede,geçen pazar EKS MUTFAK buluşmasındaydık,harika birgün geçirdim.sanaldan tanıdığım birçok arkadaşımla tanıştım ve çok mutlu oldum.

herkes nede güzel lezzetlerle katılmıştı buluşmaya,onları yiyerek yaptığımız güzel muhabbetlerde cabası,sözün kısası o gün hem midemiz hemde gönlümüz şenlendi.

tabiki mutlu bir gün geçirmemin başka nedenleride vardı,çok güzel projelerin içinde olacağımı bilmekte beni mutlu etti.mesela ilk projemiz 40 blogger olarak eks mutfak tarafından çıkaracağımız kitabımız ve bu kitabın gelirinin bağışlanacak olması.
ikinci projede tüm bloggerlerin katılabileceği internet üzerinde bir platform kurmak.eminim her ikisi ve bundan sonraki tüm projelerden alnımızın akıyla çıkacağız.





tabi birde bizleri hediyelere boğan sinangil ve koska'ya çok teşekkür ediyorum.bu malzemeler çok makbule geçecek..





tüm arkadaşlarıma ve eks mutfağın kurucusu  eyüp kemal sevinç 'e tekrar teşekkür ediyorum ve bir dahaki buluşmayı sabırsızlıkla bekliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

değerli yorumlarınız için teşekkürler...

blog sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.
yorumunuz olumsuz bile olsa mutlaka yayınlanacaktır ve cevapsız kalmayacaktır,ancak hakaret içeren yorumlar kesinlikle yayınlanmayacak dolasıyla yanıtsız kalacaktır.Bilginize !!!
sevgiler..