Bu Blogda Ara

20 Ekim 2011 Perşembe

BLOGERLER OLARAK YASTAYIZ



''BİR ŞEHİT ANASI ŞÖYLE DEMİŞ;BEN ONUN BİR YERİNE BİRŞEY OLMASIN DİYE BİSİKLETE BİLE BİNDİRMEDİM''
bugün o kadar yayın,yazı okudum,bir sürü iç burkan fotoğraf gördüm,ama nedense hiçbiri beni bu denli mahvetmedi,en çok bu cümleye ağladım.
bizde böyle değilmiyiz,çocuğumuza zarar gelir diye aklımız çıkarak büyütürüz,bir gün olur,hiç uğruna çocuğumuzu elimizden alırlar ve biz yanında olmadığımız için onu artık koruyamıyoruzdur,allah bir daha kimselere yaşatmasın,şehitlerimize ALLAH'tan rahmet,yakınlarınada sabırlar diliyorum,mekanları cennet olsun...



İNCİ YEMEK'te gördüm destekliyorum,zaten yayında yapmayacaktım ama bu akımada katılmak istedim,lütfen sizlerde destek verin..
tüm TÜRK milletinin başı sağolsun...

8 yorum:

  1. duyarlılığınızdan dolayı sizi kutluyorum

    YanıtlaSil
  2. Tariflerini ve yazılarını özledik ama duyarlılığını anlıyor ve takdir ediyorum arkadaşım. Umarım bu acılar iz bırakmadan geçer ve tekrarlanmaz. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. BENDE YAZMAYI ÇOK ÖZLEDİM CANIM ARKADAŞIM AMA İNSANIN İÇİNDEN GELMİYOR MALESEF,BİR AKSİLİK OLMAZSA BU GECE BELKİ YENİ BİR TARİF YAYINLARIM.AMİN CANIM,ÇOK SAĞOL,SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  4. Reyhancım çok zor günler geçiyoruz ülke olarka. zor sınavlar bunlar. Allah bu acıları aratacak daha büyük acılar vermesin hiçbirimize...

    YanıtlaSil
  5. amin tümay'cım inşallah bunları unutacak daha büyük acılar vermesin rabbim.
    teşekkür ederim mehtap,duyarlı olmak zorundayız sahiden zor günler.
    başımız sağolsun pembecim,allah sabır versin herkese inşallah.

    YanıtlaSil
  6. allah hepsini gani gani rahmet eylesin

    YanıtlaSil
  7. amin sinemcim,hepimiz biliyoruzki şehitler ölmez..

    YanıtlaSil

değerli yorumlarınız için teşekkürler...

blog sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.
yorumunuz olumsuz bile olsa mutlaka yayınlanacaktır ve cevapsız kalmayacaktır,ancak hakaret içeren yorumlar kesinlikle yayınlanmayacak dolasıyla yanıtsız kalacaktır.Bilginize !!!
sevgiler..