Bu Blogda Ara

5 Mart 2019 Salı

Anne Eli Gibi 8 Yaşında





Bugün günlerden Anne eli gibi,canım blogum bugün tam 8 yaşında !

Son yıllarda biraz ihmal etmiş olsam da,bazen mecburiyetten uzun aralar vermiş olsam da bloguma yazmayı hiç bırakmadım.Hiç bir sosyal mecra aynı tadı vermiyor.
Furkan’dan önce
blogum benim ikinci çocuğum derdim,artık üçüncü çocuğum diyorum onun dışında her şey aynı benim için.Hala aynı heyecanla yazıyorum ve arşivime bakarken hala aynı oranda mutlu oluyorum.
Tabi ki teknolojiye ayak uyduruyoruz,ve tabi ki instagramı ve diğer sosyal medya uygulamalarını da seviyor,paylaşım yapıyorum ama eskisi kadar okunmasa da blogun tadı,tuzu bir başka.
Zaten gün gelecek blogların en büyük rakibi olan  instagramda,facebook gibi çoğunluğun uğramadığı bir yer haline gelecek ama bloglar hep olacak,o yüzden yazmaya devam edelim.
Uzunca yıllar yazmak ve okunmak dileğiyle.
Sağlıcakla kalın...

Muzlu,çikolatalı Pastanın tarifine Buradan ulaşabilirsiniz.

Twitter :    Reyhan Ksc
instagram :  reyhanksc
      
facebook:   anne eli gibi
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

değerli yorumlarınız için teşekkürler...

blog sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.
yorumunuz olumsuz bile olsa mutlaka yayınlanacaktır ve cevapsız kalmayacaktır,ancak hakaret içeren yorumlar kesinlikle yayınlanmayacak dolasıyla yanıtsız kalacaktır.Bilginize !!!
sevgiler..