Bu Blogda Ara

8 Haziran 2012 Cuma

PATATES KROKET

PATATES KROKET

Herkese merhabalar.
 Bugün (dün) gururla,mutlulukla  dolu bir gündü benim için,yağız'ın yıl sonu gösterisi vardı,maşallah benim kuzuma beklediğimden daha iyi bir performans gösterdi.Neler oluyor hayatta şarkısı eşliğinde dans ettiler,çok mutlu oldum.Yarın da (bugün) karnesini alacak ıslatmak lazım dedik,hamburgerciye gideceğiz ^:^

  Ne ara bu kadar büyüdü anlamadım,bravo bana ve tüm annelere,çocuk yetiştirmek en zor iş,hele gurur duyulacak bir çocuk yetiştirmek her anneye nasip olmaz,Rabbim hepimize gurur duyacağımız evlatlar versin.
Önümüzdeki günlerde detaylı olarak anlatacağım zaten,şimdi diğer konumuza geçelim.

  Bugün de maç soframızdan nefis bir atıştırmalıkla devam ediyoruz.Bizim evde çok sevilir,zaten patates olsun çamurdan olsun mantığıyla düşünürsek kroket patatesin en güzel hallerinden biridir.
  Çoğumuzun severek yapıp yediği bu lezzeti birde benden okuyun istedim.
Diğer atıştırmalık tariflerime bakmak isterseniz tıklayın..

MALZEMELER

iç malzemesi:
13 adet haşlamalık küçük patates (haşlanmış,ezilmiş)
1 su bardağı kaşar peyniri rendesi
1 çay bardağı kadar ezilmiş beyaz peynir
tuz
değirmende çekilmiş kara biber
panelemek için:
3-4 adet yumurta
1 kase un
yeteri kadar galeta unu
tuz
kızartmak için:
 bolca sıvı yağ

HAZIRLANIŞI

  Öncelikle iç malzemesini güzelce karıştıralım,(ben yoğuruyorum) ve ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp önce  una,sonra çırpılmış yumurtaya en son da galeta ununa bulayıp kızgın bol yağda altın sarısı olana kadar kızartalım ve kağıt havlu serilmiş servis tabağına alalım.Tüm patatesler bitene kadar aynı işlemi uygulayalım.
   İşte bu kadar,sıcak yada ılık olarak servis edelim.

Not:  pane malzemeleri olan un,yumurta ve galeta ununa biraz tuz katmayı unutmayın,yok ben tuzsuz seviyorum derseniz tercih size kalmış
  Hem içine hemde pane malzemelerine dilediğiniz baharatları katabilirsiniz.
Mutlaka bol ve kızgın yağda kızartmanızı tavsiye ediyorum,hem daha çıtır oluyor hemde daha az yağ çekiyor.
AFİYET OLSUN...
                                                     Twitter :    Reyhan Ksc
                                                     instagram :  reyhanksc
                                                     facebook:   anne eli gibi

22 yorum:

  1. Günaydın canım sabah sabah neler oluyor şarkısıyla kendime geldim. Patates kroketler nefis olmuş. Aynılarından dün bende yaptım ama fotoğraflamayı unutmuşum. Herkese tavsiye ederim. Özellikle çoçuklar buna bayılıyolar. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Nefis görünüyor ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Canım ellerine sağlık .
    Yağız'ı tebrik ederim , yanaklarından öperim .
    Karneyi kutlamak lazım tabi , iyi eğlenceler.

    YanıtlaSil
  4. Oğluna maşallah,daha nice güzel günlerini görürsün inşallah:)Patates bizde de çok severek tüketilir.Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Yağız'ı tebrik ederim,birlikte nice yıllar dilerim.Patates kroket nefis gözüküyor ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  6. herkese kaçar tane düşüyo bana birkaç fazla koysana anneelim. çünkü ben çok severim:))

    YanıtlaSil
  7. AYY ELİMİ UZATIP BİR TANE ALASIM GELDİ:) ÇOK SEVERİM ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM.SEVGİLER

    YanıtlaSil
  8. nefis gözüküyor ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. ellerinize sağlık patatesin herşeyini çok severim..

    YanıtlaSil
  10. Canım ellerine sağlık patatesle yapılan her şeyi çok severim.Hayırlı cumalar sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. haha çok haklısın canım ya benim içinde öyle patates olsun çamurdan olsun :)
    ellerine sağlık çok cici görünüyorlar...sevgilerimle

    YanıtlaSil
  12. canım benim patates koroketi çok severim...
    ama evde hiç denememeiştim....
    harika bir tarif olmuş....
    ellerine sağlık canım...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Bayılırım krokete. Harika olmuş. Ellerine sağlık.
    Yağız ı tebrik ediyorum. Ne büyük gururdur evladının başarılarını görmek ve alkışlamak. Ne mutlu size. Mezuniyetlerini görürsünüz inşallah. Mutlu haftasonları. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. büyüyorlar işte gün be gün :) zaman geliyor kendi hayatlarına başlıyorlar .. biz gibi... biz de geçtik bu yollardan.. zaman işte..
    bu arada çok hoş bir tarif .. ellerine sağlık canım.. hayırlı cumalar..

    YanıtlaSil
  15. Kabak mücver'in tarifiyle patates'in mücverini yapıyor idim:) senin bu tarifin de mükemmel..çok teşekkür ediyorum yine sunumunla harika bir paylaşımdı emeğine sağlık..mutlu akşamlar

    YanıtlaSil
  16. bende yapmıştım sizinkide süper görünüyor çok lezzetli olduğuna eminim elinize sağlık sevgiler..

    YanıtlaSil
  17. Çok severim.Patatesle ilgili yapılan her yemeği seviyorum ben.Ellerine sağlık.Çıtır çıtır ne güzel yenir bu kroketler.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Yağız prensi kutluyorum.Bir gün bakmışsın damat olmuş annesi:)
    RABBİM sağlıklı huzurlu mutlu yaşamlar nasip etsin yavrularımıza.
    Patates kroket sevilmez mii? Benim de buzluğumdan eksik olmaz,çokk severiz:)
    Ellerine sağlık canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. yağız gösteri ve dans kutlarım yine.
    :)
    maç sofrası ha ne güzel.
    :)
    kroket evde denememiştim deneyebilirim.
    :)

    YanıtlaSil
  20. çocuklarımın beğenerek yediği bir atıştırmalıktı.Ama hazır gıda diye uzun zamandır almıyordum.Denedim hazırdan kat kat güzel oldu herkese tavsiye ederim.Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize çok sevindim,afiyet şeker olsun sizede çocuklarınızada..

      Sil
  21. Ellerinize sağlık güzel bir tarif paylaşımı, teşekkürler

    YanıtlaSil

değerli yorumlarınız için teşekkürler...

blog sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.
yorumunuz olumsuz bile olsa mutlaka yayınlanacaktır ve cevapsız kalmayacaktır,ancak hakaret içeren yorumlar kesinlikle yayınlanmayacak dolasıyla yanıtsız kalacaktır.Bilginize !!!
sevgiler..