Bu Blogda Ara

4 Haziran 2012 Pazartesi

KUZENLERLE MAÇ SOFRAMIZ VE MİLFÖY ÇANAKLARI



Herkese musmutlu bir hafta diliyorum...
  Bu aralar tatlı telaşlarım,sevdiklerime kavuşmalarım var.
Bunların yanında can sıkıcı durumlarım da var tabi,hastalar ve hastalıklar,rabbim tüm hastalara acil şifalar versin.Bir koşturmacadır gidiyor,bakalım daha ne kadar sürecek,tatlı olduğu sürece yoğunluğu severim ama tatsız olunca benimde tadım kaçıyor yani.
karaköy böreği
Böreğin tarifi için tıklayın.

Neyse efendim asıl konumuza gelelim artık,diyeceksiniz ki hangi maç bu ?
Tabi ki cimbom'la oynadığımız şampiyonluk maçı,bu arada fenerli olduğum da anlaşıldı sanırım:)
  Eğer şampiyon olsaydık bu postun başlığı şampiyonluk soframız olacaktı,şampiyonluk kaçınca başlığımız da değişip maç sofrası oluverdi.
   Bu vesileyle gecikmeli de olsa,cimbom'lu arkadaşlarımın şampiyonluğunu da kutluyorum.Biz olsaydık iyiydi ama,kısmet değilmiş :)
PATATES KROKET

Patates kroket tarifi için tıklayın

   Şampiyon olamadık belki ama canım kuzenlerimle geçirdiğimiz,sonu bizi üzen ancak genelde çok keyifli bir akşamdan kalan bu sofrayı ve tarifleri de anı defterimize eklemiş olduk.(kendimi bile okurken yorduğum bir cümle kurmayı nasıl başarmış isem artık  :)
 Şimdilik yalnızca milföy çanaklarının tarifini yazdım,daha evvel benzer bir börekle buradaki  sunumumla katıldığım yarışmada ödül kazanmıştım,orada yalnızca sunum önemli olduğu için daha bir özenmiştim,burada ise sunumdan çok lezzet ön plandaydı,aceleden biraz dağıtmışım.
ARPA ŞEHRİYE SALATASI

Arpa şehriye salatasının tarifi için tıklayın..
ÇİĞ KÖFTE

   İlerleyen günlerde diğer tarifleri de sırasıyla yayınlamak en büyük arzum.Ancak çiğ köftenin tarifini beklerseniz daha çok beklersiniz çünkü onu ben yapmadım^:^
   Ama bir gün o işe de el atacağımdan hiç şüpheniz olmasın diyorum ve sizi yemeklerimin fotoğrafı ardından da pratik ve şık tarifim İle baş başa bırakıyorum.



Muhallebili lokum'un tarifi için tıklayın..

KAŞAR PEYNİRLİ ,SALAMLI MİLFÖY ÇANAKLARI

KAŞAR PEYNİRLİ ,SALAMLI MİLFÖY ÇANAKLARI

MALZEMELER

12 adet milföy hamuru
salam
kaşar peyniri

HAZIRLANIŞI

   Öncelikle milföyleri buzluktan çıkarıp,orta derecede eritelim,ne çok erimiş,yumuşamış ne de çok sert olmasın.Ardından teflon muffin kalıplarının her bir yuvasına bir hamur olacak şekilde dört tarafını hafif içe kıvırarak lale şekli verelim ve dibine bir bıçak yardımıyla küçük delikler açalım ki iç kısmı çok kabarmasın.
   İçine bolca doğranmış salam ve kaşar peyniri yerleştirip önceden ısıtılımış 190 dereceli fırında kızarana kadar pişirelim.
  Not:   milföy çanaklarının yada her hangi milföy böreğinin  kabarması hamurunuzun kalitesiyle bire bir orantılıdır,her hamur kabarmıyor malesef,ama fırının kapağını da çok sık açmayın derim,bilhassa kabarana kadar açmamaya özen gösterin.
 Dilerseniz aynı usül de şekil vererek, başka malzemelerle de yapabilirsiniz,tercih size kalmış.

AFİYET;ŞEKER OLSUN....

29 yorum:

  1. Biz gönüllerin şampiyonu olduk:)Ellerine sağlık hepsi birbirinden lezzetli şık bir sofra olmuş afiyet olsun...Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım benim ne güzel olmuş sofranız. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Milföy çanakları harika olmuş. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Sofra gerçekten süper, süper olmayan tek şey Fenerli olmanız. :)) Şaka tabi. Sizin gibi tebrik eden centilmen çok azdı bu sene. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. hepsi nefis gözüküyor ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Bu sene kaçtı,seneye inşallah:=))
    Hepsi çok ellerine sağlık canım,iyi haftalar.

    YanıtlaSil
  7. canım benim hepi birbirinden lezzetli görünüyor ellerine kollarına sağlık dört gözle diğer tariflerinide bekliyoruz sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Canım,
    öncelikle ellerine sağlık. Çok güzel şeyler yapmışsın. Böreğe bayıldım.Bu kadar güzel bir sofra da çok keyifli olmuştur sohbetler.
    Fenerbahçe olmadan Galatasaray olmaz, Galatasaray olmadan da Fenerbahçe olmaz. İkisi bir arada ve ezeli rekabette tüm güzellikler. Bu unutulduğunda canı yanan çok insan oluyor ve bu da beni inanılmaz hayrete düşürüyor. Sadece keyif almak için atışmalara evet diyorum.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  9. Keyifli bir sofra olmuş, eline sağlık Reyhancım.Maçlarla hiç bir ilgim yok maaalesef.

    YanıtlaSil
  10. böyle süslü sofralara bayılıyorum...
    canım herşey harika görünüyor...
    ellerine sağlık...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. sofranız bereketli olsun .. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  12. Daha ne olsun. Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  13. böyle harika masalarda da unutulmaz sohpetler olur
    ellerin dert görmesin canım

    YanıtlaSil
  14. muhabbetiniz tadınız hiç bitmesin canım:)
    ellerine sağlık herşey harika:))

    YanıtlaSil
  15. ohhh ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel ve renkli bir sofra olmuş,ellerine sağlık canım.
    Mutlu haftalar:)

    YanıtlaSil
  17. Hem çok keyifli, hem de çok lezzetli bir sofra.en kısa zamanda sofranın diğer tariflerini de bekliyorum.

    YanıtlaSil
  18. Keşke her maç sofrası bu kadar güzel olsa:)

    YanıtlaSil
  19. çok güzel görünüyor şuanda öyle açım kiii hepsini yiyebilirim

    YanıtlaSil
  20. Sofrada herşey harika , ellerine sağlık .
    Galatasaraylı olarak ben bunu kutlama sofrası kabul ediyorum canım.
    Hastalara acil şifalar diliyorum , sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. Aamannn masaya yemeklerin guzelligine bakin..Afiyetler olmus:)) ellerinize saglik..

    YanıtlaSil
  22. Harika bir sofra ellerinize sağlık,patates kroketle ilgili güzel bir anım vardı beni o günlere götürdünüz.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  23. mactan cok sofra harika.aman ne ugrasmissindir kimbilir..

    YanıtlaSil
  24. harika bi sofra canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  25. Selamlar arkadaşım hepside birbirinden lezzetli nefis gözüküyo ellerine saglık canım

    YanıtlaSil
  26. cok lezziz görünüyor canim
    ellerine saglik
    :-))

    YanıtlaSil
  27. Hepsi harika görünüyor. Ellerinize sağlık.
    Bu arada bloğumu taşıdım. (Sıcakpaylaşımlar-Aysel) artık bu adresdeyim. Sevgiyle afiyetle...
    http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  28. http://yemegedairhersey.blogspot.com/2012/05/milfoy-etkinligi.html milföy etkinliğimize sizi de bekleriz

    YanıtlaSil

değerli yorumlarınız için teşekkürler...

blog sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.
yorumunuz olumsuz bile olsa mutlaka yayınlanacaktır ve cevapsız kalmayacaktır,ancak hakaret içeren yorumlar kesinlikle yayınlanmayacak dolasıyla yanıtsız kalacaktır.Bilginize !!!
sevgiler..