Bu Blogda Ara

24 Kasım 2012 Cumartesi

AŞURE ve ÖĞRETMENLER GÜNÜ

AŞURE

Herkese merhabalar.
Normalde hafta sonları pek yayın yapamıyorum ama bugün başka.İki özel gün bir araya gelince,kutlanmadan,dua edip,almadan olmaz dedim.

  Öncelikle tüm öğretmenlerimizin gününü kutlarım.Dün de yağız'ın öğretmeninin, gününü kutlamıştık.Toplu olarak hediye alınmasına rağmen,yağız kendine özel bir şeyler olsun istediği için ,öğretmenine bir şiir yazdı.Daha doğrusu o uydurdu,söyledi ben yazdım.Çok değişik sözler değildi belki ama 5,5 yaşındaki bir çocuğun yüreğinden akıyordu ve bence çok kıymetliydi.Eminim öğretmeni de çok beğenmiştir.
  Bu arada ayıptır söylemesi çok centilmen bir erkek çocuğu yetiştiriyorum ,) dün öğretmenine bu şiiri yazıp,götürdü,iki gün önce de öğretmenine doğum günü için resim yapıp götürmüştü.Bu kadar düşünceli ve centilmen olursa,ileride karısı bana ne çok dua eder,ne kadar güzel anar kim bilir ? ,)



  Tabi bugün birde muharrem ayının 10'u ,yani aşure günü.Biliyorum şuan çoğunuzun evinde aşure kazanı kaynıyor,az sonra bir aksilik olmazsa bende başlıyorum,azıcık geç kaldım ama olsun .
  Bu mübarek ay hepimize hayırlar getirsin inşallah.Allah hepimizin hayırını kabul etsin.
Geçen sene ki AŞURE tarifime ve hakkında yayınladığım yazıya Buradan ulaşabilirsiniz.Bu sene yaptığım aşureyi de kısmetse,önümüzdeki hafta görselleriyle birlikte yayınlarım.

Sağlıcakla kalın..

31 yorum:

  1. Allah kabul etsin. Bayılıyorum aşureye. Çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  2. bayılıyorum aşureye, ben yapamadım üşendim aslında biliyorum yapmasını ama düdüklü tencere şart yoksa saatlerce doğalgaz kayna kayna bitmiyor:((fasulye,nohut,buğday üçü zor yumşuyorlar düdüklü olmayınca:((eline sağlık harika görünüyor ben bir değil iki tabak alayım:)))Yağız'ın hediyelerini çok sevdim aferim ona ne ince düşünmüş:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akşamdan güzelce ıslatırsan,düdüklüsüz de çabuk pişer aslında,tabi nohut ve fasülyenin kalitesi burada çok önemli.sen gel istanbul'a ben sana bir kazan kaynatayım :)sağol ablam öpüyorum..

      Sil
  3. Bu ne güzel asure tabagi yarabbim.Yenisini de sabirsizlikla bekliyorum.Simdiden Allah kabul etsin diyorum.
    Yakininizda olsam bu güzelligi kacirmazdim:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)yanisi bir üstte yayında :)

      Sil
  4. Aşure mis mis ...canım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Canim ya Yagiz cok seker bir cocuk, ne dusunceli umarim buyuyunce de hep ayni olur..hic degismez..dedigin gibi gelin hanim ne mutlu olur :)) Simdiden buyuttuk bile Yagizi:)) Benim icin kucakla lutfen onu..ama sende cok seker tatloi bir annesin o ayri:L) Asuren cok cok guzel gozukuyor. keske buradada yapanlar olsa idi ve yeseydik..eskileri hatirladim- ben orada iken ki zamanlari- yapilir ayrica galiba hamurda kizartilirdi bu gunde ve komsulara dagitilir asureler el degistirirdi..ellerine saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel ne özel sözler bunlar,mahçup ettin beni:9sağol canım arkadaşım..

      Sil
  6. Allah kabul etsin canım süslemelerin can alıcı süper olmuş

    YanıtlaSil
  7. Allah kabul etsin Reyhanım, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar,
    nefis istah acici assureler olmus. Centilmen oglunuzlada hakli olarak gurur duymaniz cok güzel, Allahim kiymet bilenlerle karsilastirsin insallah,
    sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin cümlemize inşallah,çok teşekkür ederim...

      Sil
  9. allah kabul etsin reyhancım , yağızın hediyeside en güzeli olmuştur eminim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de en güzeli o olmuştr :)sağol canım benim..

      Sil
  10. Ellerine sağlık canım,Allah kabul etsin..

    YanıtlaSil
  11. Yağız'a maşallah ne kadar düşünceli bir çocuk, ne güzel yetiştirmişsin canım ya.

    Aşure ayı geldi biz daha yapmadık bu hafta kısmet olursa yapıcaz artık :)

    Allah kabul etsin gerçekten nefis bir aşure tabağı, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaparsınız canım daha çok var,sağol aslı'cım.aminn

      Sil
  12. Allah kabul etsin canım:-)

    Tablo gibi süslemişsin!

    YanıtlaSil
  13. Yağız çok güzel düşünmüş hediyeleri,aferim ona,gelinin güzel anar umarım:)Allah kabul etsin canım,ellerine sağlık.Süslemeler harika olmuş.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  14. Adından belli yağız bir çocuk olduğu.. afferin ona. Eee Yetiştirenin de hakkını vermeli..
    Aşureler çok güzel Bende hafta sonu yaptım. Allahcc kabul etsin hepimizin kini..Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aya ay çok utandımm :)sağol vuslatım,öpüyorum..

      Sil
  15. bence IG'de paylastiklarini da buraya koy, onlar da cok hos gorunuyorlardi! hatta bence burdakilerden daha guzel gorundu gozume:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koydum lamacım,bunlar zaten eski az önce yeniside başlığıyla geldi :)teşekkür ederimm

      Sil

değerli yorumlarınız için teşekkürler...

blog sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.
yorumunuz olumsuz bile olsa mutlaka yayınlanacaktır ve cevapsız kalmayacaktır,ancak hakaret içeren yorumlar kesinlikle yayınlanmayacak dolasıyla yanıtsız kalacaktır.Bilginize !!!
sevgiler..