Bu Blogda Ara

4 Temmuz 2011 Pazartesi

EŞİMİN DOĞUM GÜNÜ MASASI (2011)






eşimin doğumgününde malesef kısır bir menü hazırlamak zorunda kaldım,zorunda kaldım diyorum çünkü gecenin bir köründe ancak  3 çeşit yemek yenir,hatta bence hiç yenmez ama:)oğlum çok heveslendiği için malesef iptal edemedim.bu nedenlede zaten hali hazırda üç kişi olduğumuz için fazla kalabalık bir menü istemedim.bizim evde oğlum ne derse o olur zaten:)

mesela doğum günü sofrasında fırında kanat ne alaka ama istedi işte,el mahkum çocuğu birşeyi çok isteyen bir anne onu yapmazsa olmaz.bende böyle düşündüğüm için istediği gibi tavuğu menüye el mahkum ekledim.zaten o saatten sonra pek birşey yiyemedik.ertesi gün devam ettik:)




muzlu rulo pastamız


pazılı kişimiz




  Herkese sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

değerli yorumlarınız için teşekkürler...

blog sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.
yorumunuz olumsuz bile olsa mutlaka yayınlanacaktır ve cevapsız kalmayacaktır,ancak hakaret içeren yorumlar kesinlikle yayınlanmayacak dolasıyla yanıtsız kalacaktır.Bilginize !!!
sevgiler..