Bu Blogda Ara

11 Mayıs 2012 Cuma

HAVUÇLU ARPA ŞEHRİYE PİLAVI ve ÖNEMLİ BİR DUYURU !!




Hepimize mutlu bir gün ve hayırlı bir cuma diliyorum arkadaşlar..
  Ardından başlıyorum anlatmaya,nedir bu ÖNEMLİ DUYURU ?
Bu aralar bloglarda bir virüs furyasıdır gidiyor maalesef,farkında olanlarımız var olmayanlarımız var,ben farkında olmayan arkadaşlarıma bir duyurayım dedim.

    Bazı bloglara zaten chrome girmeme bile izin vermiyor ama bazılarında çok sinsi bir şekilde bizi bekliyor.
Bu çok önemli bir konu çünkü kendi bloguna zarar veren arkadaşlar bizler ziyaret ettiğimizde aynı virüsü bizlere de bulaştırıyorlar ki,bu blogunuzun elinizden gitmesi anlamına bile gelebilir,antivirüs programlarınıza da çok güvenmeyin derim,her virüste işe yaramıyor maalesef.

   Bundan nasıl kurtulabiliriz?
Öncelikle yayınladığınız reklam ve eklentilere çok dikkat edin ,genelikle onlar virüs barındıyorlar,güvenmediğiniz eklentileri ve linkleri eklemeyin lütfen.Hem kendinize hemde arkadaşlarınıza zarar vermeyin derim ki,hepimizin tanıdığı bir blog arkadaşıma virüs bulaşmış ve hakkını helal etmediğini yazdı Tiwitter 'da,yani bu denli  önemli bir konudur bu.

    Benden bu kadar hepimizi ilgilendiren bir konuya daha parmak basmış olmanın mutluluğuyla diğer bir konumuz olan tarifime geçiyorum.

  Bugün sizlere hem tarifini hemde fotoğrafını güncellediğim havuçlu arpa şehriye pilavıyla geldim.
   Değişik lezzetleri seviyorsanız deneyin derim,hem leziz hem sağlıklı bir alternatif.
HAVUÇLU ARPA ŞEHRİYE PİLAVI

MALZEMELER

2-3 adet orta boy rendelenmiş havuç
2 su bardağı arpa şehriye
1 yemek kaşığı dolu dolu tereyağ
3-4 yemek kaşığı sıvı yağ
tuz
sebzeli çeşni (tuzot)
4 bardak tavuk suyu
üzerine 2 ince limon dilimi

HAZIRLANIŞI

  Öncelikle yağlarımızı tencereye alıp ısıtalım,arpa şehriyenin 1 bardağını ısınan yağa alıp kavurmaya başlayalım,rengi dönüp kavrulunca,rendelenmiş havuçları da ilave edip,havuçlar ölene kadar kavuralım,ama çokta öldürmeyelim.Kalan arpa şehriyeyi,tuzunu,çeşnisini ekleyip biraz daha kavuralım ve tavuk suyunu ekleyelim.En son üzerine 2 dilim limonu yerleştirip kaynamaya bırakalım.
   Kaynadıktan sonra  normal pilavda olduğu gibi kısık ateşte demleyerek pişmeye pişirelim.
Suyunu çekip pişince kapağın altına kağıt bir havlu yerleştirip dinlenmeye bırakalım.

  Sıcak olarak servis edelim...
AFİYET OLSUN...

40 yorum:

  1. inşallh sorunlar giderilir reyhancığım,

    şehriye pilavını ben çok severim ve bu şekilde daha besleyici olmuş ellerine emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık canım yine nefis bir tarif. fakat bu virüs konusunda ne yapılabilir ki ben bu konuları hiç bilmiyorum da :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım öncelikle crome kullanmalısın ve ayarlardan tehlikeli içeriklerde uyar dersen crome izin vermez virüs içeren bloglara girmeneiayrıca eklediğin linklere ve reklamlarada dikkat et tabi birde iyi bir anti virüs programı yükle gerisi allaha emanet:)
      sağol canım...

      Sil
  3. canım duyuru için çook teşekkür ederim...
    herkese haber vermen çok iyi oldu...
    gelellim havuçlu arpa şehriyene
    ben değişik lezzetlere açık bir insanım
    severim deli dolu şeyleri....
    ellerine sağlık....
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol tatlım bende severim deli dolu şeyleri:))

      Sil
  4. Günaydın..Uyarı için teşekkürler...Ama nasıl korunacağız bu virüsden..onu bulmak lazım..Pilavınız çok güzel görünüyor..ellerinize sağlık..sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Bilgilendirmeniz için teşekkürler...Bu arada pilav çok güzel görünüyor ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. Canım virüsten şimdi haberim oldu. Yayınladığın için teşekkürler. Herkes ne emekler veriyor tabii sitelerini hazırlarken yazılarını yayınlarken. Emeklerin heba olmasını kim ister ki. Yalnız virüs yayan arkadaşların eminim ki bundan haberleri yoktur. Olsa mutlaka herkes önlemini alır.
    Havuçlu Arpa Şehriyeli pilavın harika gözüküyor. Tadı da mutlaka öyledir. Afiyet olsun sizlere. ALLAH'a emanet olun.

    YanıtlaSil
  7. Canım hayırlı cumalar pilavın harika ellerine sağlık.Virüsten kurtulmanın en iyi yolu virüs programı sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki virüs programı deryacım en iyisi var bende ama program sadece pc'nin çökmesini önlüyor,birçok virüsün girmesine engel olamıyor.
      sağol canım..

      Sil
  8. BİLGİ İÇİN TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  9. Ben de daha önce bloguna giremediğim dört arkadaşa mail attım.İkisi teşekkür etti ve düzelttiler. Diğer ikisinden de cevap alamadım. Konuya değinmen çok iyi olmuş. Pilavına gelince bir harika.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Şekerciğim ellerine ,emeklerine sağlık olsun muhteşem görünüyor pilavın .Virüs konusu kafamı karıştırdı çok kötü bir olay Allah muhafaza eylesin hepimizin bloglarını canıcanım sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  11. Evet canım,bu virüs konusu beni de tedirgin ediyor,virüs programım var ama girdiğimiz bloglardan gelebilecek olması yinede çok yüksek:(Şehriye pilavı havuçla çok daha besleyici olmuş,kavruk şehriye kokusu buralara kadar geldi,mis gibi:)Ellerine sağlık,hayırlı cumalar:))

    YanıtlaSil
  12. ımmmm Reyhan eline sağlık bu nefis görüntüye kimse hayır demez...ben çok severim arpa şehriye pilavına ama havuçlu denemedim sağol paylaşım için...senin yazını bloğumda aynen paylaşıcam..bende reklamlardan bıktım çoğu bloğu açtığında başka sayfda yok oyun açılıyor bu bloğun açılmasında zaman kaybettiriyor...aslında kimse reklam koymasa bize ne yani ürünlerden ne faydası var...bizim sırtımızdan geçiniyorlar...okdar kolay olmamaılı herşey....umarım bulaşmazda kaybetmeyiz bloglarımız sevgiyle kal canım hayırlı Cumalar...

    YanıtlaSil
  13. Pilavın çok şık olmuş tatlım. Havuçlu hiç denememiştim. İlk fırsatta deneyeceğim. Ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. hic bir bilgim yoktu virusle ilgili.aydinlattigin icin sagol.

    YanıtlaSil
  15. ellerine sağlık şekerimm harika..
    :)
    benim bilgisayar virüsten çöktü çok zor kimsenin başına gelmesin
    :)
    en yüksek virüs proğramı yüklettim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım yüksekte olsa bulaşan virüs mutlaka etkiliyor pc'yi ,ama çökmekten kurtarmak daha kolay tabi,sağol şekerim..

      Sil
  16. Uyarı için teşekkürler.. Pilav ise harika görünüyor! Sevgiler

    YanıtlaSil
  17. bilgilendirdiğin için sağol canım..çok besleyici bir pilava benziyor.ellerine sağlık...sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. CANIM BİLGİ İÇİN TEŞEKKÜRLER
    PİLAVIN ÇOK GÜZEL GÖZÜKÜYOR:) SEVGİLER

    YanıtlaSil
  19. banada reklam alsana diyorlar ama sırf bu endişeden yeltenemiyorum,hak hukuk meselesi oluyor sonra,pilava bayıldım ellerine sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım reklam alamazsın diye birşey yok al tabi ama kimden aldığına dikkat et,hepsi için aynı şey geçerli değil,tabi birde eklentiler var onlarında bazıları zarar veriyor pc'ye.

      Sil
  20. Uyarı için teşekkürler canım .
    Pilav harika olmuş , ellerine sağlık , sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. duyurun için teşekkürler bende bir arkadaşın blogunu gezerken uyarı aldım virüs için şimdi gezmiyorum artık pilavın harika ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  22. Agzimda hissetim sanki pilavi! sahane gorunuyor canim ellerin dert gormezsin

    YanıtlaSil
  23. pilavı bilmidum.
    deneyebilirim .

    ya baksana bu duyuruda sölediklerini bilmiyordum.
    ne dersin ben de duyurayım mı senden kopyalayıp.
    :)

    YanıtlaSil
  24. duyurdum. bekleyemedim seni. kızma olur mu.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok tatlım neden kızayım iyi yapmışsın kaç kişi fazladan okursa iyidir,sahiden panel çok yavaş iki gündür sinir basıyor bana..

      Sil
  25. İnşallah daha büyük sorunlar çıkmaz canım.
    Pilavın şahane ,ellerine sağlık,iyi haftasonları:)

    YanıtlaSil
  26. çok güzel olmuşşşş :) eline sağlık. Çok seviyorum 2-3 renk yemekleri. havuç ve şehriye süper. :) sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  27. Bende havuçlu arpa şehriyeyi önemli bir duyuru sandım :)
    virüsü bulaştıran bloğu silince tehlike ortadan kalkıyor diye okumuştum bu sorunu yaşayanlardan, birde uyarı gelmesine rağmen girenler var sitelere,böyle sorunlarda blogger yöneticilerine başvurulduğunda onlarda yardımcı olduğunu biliyorum...

    YanıtlaSil
  28. Uyari icin tesekkurler gecenlerde bir yemek blog una girmek isterken uyari geldi virus olabilir diye tabiki girmedim..Chrome uyarida bulunuyor hemen..
    Dikkat edilmesinde fayda var tabiki..Siyha kugunun da ilk cumlesi guldurdu beni..Ellerine saglik canim..Iyi hafta sonu

    YanıtlaSil
  29. Havuçla lezzeti iki kat daha artmıştır,eminim.Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  30. Tarife bayıldım. Enfes olmuş. Virüsler içinse bilgisayarınızı iyice kaynatın.Yazarken virüs bulaşmaması için lastik eldiven kullanın... Elbette ŞAKA.!

    YanıtlaSil

değerli yorumlarınız için teşekkürler...

blog sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.
yorumunuz olumsuz bile olsa mutlaka yayınlanacaktır ve cevapsız kalmayacaktır,ancak hakaret içeren yorumlar kesinlikle yayınlanmayacak dolasıyla yanıtsız kalacaktır.Bilginize !!!
sevgiler..