Bu Blogda Ara

19 Haziran 2012 Salı

PASTIRMALI,PEYNİRLİ RİGATONİ MAKARNA

PASTIRMALI ,PEYNİRLİ RİGATONİ MAKARNA

Herkese güzel bir gün diliyorum...
  Benim için fotoğrafından dolayı oldukça hüzünlü bir tarifle devam etmek istedim bugün,hüzünlü ama anısı güzel.Makarnanın ne hüznü ne anısı olur ki ? dediniz biliyorum ama ben fondaki şekerlerden ,bir zamanlar büyük bir hevesle aldığım japon balıklarımdan bahsediyorum.Onlar artık malesef yok,bu fotoğrafı çektikten sonra birer birer kaybettik onları :(
Bu fotoğrafta hatıra kaldı,ne de güzel görünüyorlar.
    Neden öldüler hiç anlamadım,çok üzüldük ama gidip yenisini de alamadık.Ya onlarda ölürse diye korkuyorum.Neyse efendim yeter içinizi kıydığım en iyisi ben tarifime geçeyim,pratik ve nefis bir makarna tarifi,pastırma ve peynirin müthiş uyumuyla bayıldığımız bir lezzet,mutlaka denemelisiniz.

Diğer makarna tariflerime BURADAN ulaşabilirsiniz.

MALZEMELER

1 paket rigatoni makarna
haşlamak için:
yeteri kadar su
tuz
1 talı kaşığı zeytinyağı

2 yemek kaşığı sıvıyağ
1 yemek kaşığı tereyağ
7-8 dilim pastırma
dilediğiniz kadar beyaz peynir




HAZIRLANIŞI

   Öncelikle makarnayı  tuzunu ve yağını eklediğimiz kaynayan suya atalım ve orta derecede pişirelim.
( daha evvelde söylemiştim ben genelde makarnaya yetecek kadar su koyup tamamen çektiriyorum,hem daha leziz hem de vitaminli oluyor,ama  normal usul yapıp suyunu da değerlendirebilirsiniz,mesela daha evvel tarifini verdiğim makarna suyuna brokoli çorbası gibi bir çorba yapabilirsiniz).
   Eğer haşlama usulü yaparsanız suyunu süzüp soğuk sudan geçirip tekrar süzülmeye bırakalım.Diğer taraftan tencereye yağları alıp eritelim ve doğradığımız pastırmayı da ilave edip kavurmaya başlayalım,pastırmaların rengi dönüp pişince makarnayı da ekleyip kavurmaya devam edelim.En son ocaktan alıp ufalanmış beyaz peyniri ekleyip sıcak olarak servis edelim.

Not:  tuz yazmayı unuttuğumu sanmayın sakın,pastırma ve peynirde yeteri kadar tuz olduğu için ben tuz eklemedim,size de tavsiye etmem ama yine de tercih sizin.



PASTIRMALI ,PEYNİRLİ RİGATONİ MAKARNA

AFİYET,ŞEKER OLSUN...

18 yorum:

  1. Ellerine sağlık. Balıklar için çok üzüldüm. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık.makarna çok severim neli olsa yerim.çok güzel görünüyor.sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. mımmm..ellerinize sağlık...nefis görünüyor..Malesef balıklar çok narin oluyor..Bizde senelerce besledik,sizin gibi her öldüklerinde çok üzüldük,ama yapacak bir şey yok..

    YanıtlaSil
  4. Makarna her türlü güzel oluyor.Sunumun güzel görünüyor.Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor..Balıklarınız için üzüldüm..

    YanıtlaSil
  6. EŞİM MAKARNA HASTASI GÖRÜRSE HEMEN YAPALIM DİYE TUTTURUR.ELLERİNE SAĞLIK.AFİYET OLSUN CANIMSIN..

    YanıtlaSil
  7. Haklısınız neticede o da bir canlı.
    Makarna tam yaz günü öğlen yemeği,elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. canım merhabalar, rigatoni makarna çok güzeol görünüyor pastırmayı çok seven birisi olarak bunu denemek isterim. gerçi yaz günü belki biraz ağır olabilir ama az birşeyciktende bir şey olmaz değil mi. eline sağlık. sağlık ve afiyetle kal, kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. her balik alanin basina geliyor bu durum .bizimkilerde birkac kere oldu,ama sonra nasil olduysa aldiklarimiz yasadi.ellerine saglik makarnanda gel beni ye diyor.

    YanıtlaSil
  10. Oooo nefis gouzkuyor birde pastirmali:))) olsada yeseydim bugun..Ellerine saglik canim ..Yagizhan ida kucakla benim icin :)) sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık makarnayı severim pastırmalıda olursa ımm tadından yenmez süper.

    YanıtlaSil
  12. oooooo pastırma varsa bende varım :)))
    kendilerini çok ama çooooooook severim...
    kayseriyi arayıp sürekli sipariş veririm...
    ooof ooof naptın arkadaşım...
    aklıma getirdin canımı çektirdin :)))
    ellerine sağlık canım...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Balıkların için üzüldüm. Ben de uzun süre baktıktan sonra balığımı sabah ölü bulmuştum. Bir daha da almak istemiyorum. Neyse...
    Makarna harika olmuş canım. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  14. çok leziz görünüyor canım eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  15. Makarna nefis görünüyor. Bir de pastıma peynir olunca yaşasın!!!
    Bu arada balıklara çok üzüldüm.
    Her mevsim oğlum balık, kuş ve su kaplumbağası alırdı. Sonuş hep hüsran oldu. İşte bu küçük acılarla hayata alışıyoruz.
    Adana'dan sevgiler, günlerinizin güzellikler içinde geçmesini diliyorum. Pırıl.

    YanıtlaSil
  16. Balıklara üzüldüm:(
    Makarna nefis görünüyor.Ellerine sağlık canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Ellerine sağlıkkk her türlü makarnayı severim
    sevgiler

    YanıtlaSil

değerli yorumlarınız için teşekkürler...

blog sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.
yorumunuz olumsuz bile olsa mutlaka yayınlanacaktır ve cevapsız kalmayacaktır,ancak hakaret içeren yorumlar kesinlikle yayınlanmayacak dolasıyla yanıtsız kalacaktır.Bilginize !!!
sevgiler..